Kto stoi za seksualizacją naszych dzieci?
Niemal każda głównonurtowa marka projektancka jest własnością żydów. Muszą być naprawdę nieźli w tworzeniu ubrań! A zaraz… oni w zasadzie ich nie tworzą, ale mają gojowskich niewolników pracujących dla nich.
Spójrzmy na to, jak naprawdę zupełna jest ich dominacja w tym przemyśle.
„Żydzi grali rolę w każdej dziedzinie amerykańskiego przemysłu modowego od XIX wieku, kiedy fala europejskich żydów zrobiła fortuny otwierając oddziały sklepów w największych amerykańskich miastach- od Filene w Bostonie do Goldwater w Arizonie. W roku 1853 żyd urodzony w Niemczech- Levi Strauss założył pierwszą fabrykę do produkcji niebieskiego jeansu; imigranci ze sztetli [z jidysz: sztetl– małe miasteczka z dużą żydowską populacją w centralnej i wschodniej Europie- tłum.] zakładali sklepy szycia na miarę, takie jak J. Press dla studenckiej Ivy League, kapitanów przemysłu i Kennedy’ch” Źródło
„Już w 1885, zaznacza Kotkin, „…żydzi, głównie z Niemiec, posiadali 97% wszystkich fabryk odzieżowych. Do wczesnych lat dwudziestego stulecia, żydowska dominacja w ‚gałgańskim handlu’ (w Ameryce) była niemalże zupełna, z żydami księgującymi pomiędzy 50 a 80 procent wszystkich krośniarzy, kuśnierzy, szwaczy i krawców w kraju”. Do roku 1915 „przemysł odzieżowy” był trzecim największym przemysłem Ameryki, za tylko stalowym i paliwowym. „Żydzi w znacznej mierze stworzyli amerykański przemysł produkcji odzieży, zastępując ubrania robione w domach i tworzone przez szwaczy”.
Spójrzmy teraz, jak żydzi użyli swojej dominacji w przemyśle modowym do seksualizowania i wykorzystywania dzieci.
W 1995 roku inny żydowski potentat ubraniowy, Calvin Klein, który przez lata miał poważne problemy z kokainą i metakwalonem, został potępiony przez gamę grup opieki rodzicielskiej i socjalnej za reklamowanie kampanii przedstawiającej obrazki żydowskiego fotografa Stephena Meisela. Nieletni modele, zaznacza Giroux, byli fotografowani „w różnych stadiach rozebrania, upozowani do oferowania zarówno seksualnych przyjemności jak i fantazji na temat ich seksualnej dostępności… Wściekli krytycy… nazwali obrazki dwuznacznymi i wyuzdanymi i potępili Calvina Kleina za używanie dzieci jako seksualny towar. Inni krytycy zaliczyli reklamy do dziecięcej pornografii”.
To był stary motyw Kleina. Wcześniej dwuznaczne reklamy z nieletnią Brooke Shields zgromadziły potępienie od różnych grup, włączając feministyczną grupę o nazwie Kobiety przeciwko pornografii. (Głównym partner Kleina w jego początkowych latach był żydowski przedsiębiorca Barry Schwartz. Innym żydowskim kolegą, opisanym jako „mentor” Kleina, był Nicholas de Gunzburg, redaktor działu „futro i tkaniny” magazynu Vogue).
Problem ten nie ogranicza się tylko do Calvina Kleina, ale jest rozpowszechniony w całym tym przemyśle.
Mamy tego wspaniałego żyda Dova Charneya (obrazek powyżej), któremu możemy dziękować za całą seksualizację młodych białych dziewczynek przez reklamy i katalogi American Apparel! Charney był pozwany za seksualne prześladowanie i gwałt na byłych modelkach, z których jedną było dziecko.
Ci chorzy zboczeńcy myślą, że małe dziewczynki powinny być modelami dla biustonoszy i majtek. Ten obrazek w szczególności zebrał krytykę ze względu na swoją pornograficzną naturę i wskazanie na to, że modelką była dziewczynka w wieku szkolnym. Nie jest to zaskakujące, że pochodzi od dwóch żydowskich degeneratów jak Dov Charney i Terri Richardson.
Nie tylko są oni wybranymi do kierowania przemysłem modowym, ale także stoją za błyskotliwymi zabawkami jak lalki Baby Bratz od MGA Entertainment, prowadzonej przez żyda Isaaca Lariana.
Sklep Tesco w posiadaniu żyda Jacka Cohena, ostatnio został zmuszony do zdjęcia ze sprzedaży bardzo nieodpowiedniej zabawki, która sprzedawana była dzieciom. Był to zestaw do treningu tańca na rurze, wraz z własnym drążkiem do striptizu. Pewnie do trzymania tych dzieci w dobrej kondycji.
Mamy ponadto żydówkę Roth Handler, której powinniśmy dziękować za stworzenie Barbie, która daje dzieciom nierealistyczny pogląd na to, jak powinno wyglądać zdrowe ciało. Jesteśmy teraz obdarowani pojawieniem się „międzyrasowej relacji Barbie” i „CEO Barbie”. Muszą wytrenować te siksy [ang.: shiksa- nie-żydowska dziewczyna lub kobieta- tłum.] w młodym wieku.
I, oczywiście, niemal każda większa firma kosmetyczna, od włosów i skóry jest w posiadaniu żydów. Tutaj jest lista marek i produktów w posiadaniu żydowskim i zachęcam do ich bojkotu już teraz.
I nie na tym koniec, ludzie. Żydzi wykorzystywali dzieci w Hollywood odkąd tylko powstało. Gdziekolwiek mamy do czynienia z przemysłem „muzycznym”, filmowym, drukowanych reklam, telewizyjnych show czy magazynów, żydzi mają swoje macki owinięte wokół wszystkich naszych dzieci.
Musimy usunąć ich kajdany i uwolnić się z ich duszącego uścisku. Pora usunąć pasożyta. Pora wrócić do zdrowia.
Źródło: http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kto-stoi-za-seksualizacja-naszych-dzieci-2015-12
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz