Translate

Kilka słów o mnie

Kilka Słów o Mnie:
Zakładając tego bloga chciałem pokazać swój punkt widzenia ale przede wszystkim mam gdzie przelać swoje odczucia oraz przemyślenia i taki był początkowy zamysł. Ale stwierdziłem że upublicznienie może komuś się przyda.
Jeśli kogoś uraziło lub nie zgadza się z tym co napisałem nie musi tego czytać, jeśli ktoś trzyma się tego co mu znane i boi się nowego nie będę stał na przeszkodzie ani nie mam zamiaru do niczego namawiać ani przekonywać. Mimo wszystko zapraszam do zapoznania się z tym co napisałem na pewno każdy znajdzie coś dla siebie co może pomoże lub zmieni dotychczasowe postrzeganie.

Wiedza

Większość ludzi mówi ja to wszystko już wiem!! Tak naprawdę nie wystarczy wiedzieć, żeby to miało sens trzeba dążyć do tego i wdrażać to w życie. Bo jak można tyle wiedzieć i przechodzić obok tego wszystkiego tak obojętnie z ignorancją. Mądrość to tak naprawdę nie to co wiesz, ale to co robisz z tym co wiesz

piątek, 12 lutego 2021

Tak Jak Myślisz Tak Jest

                              Tak Jak Myślisz Tak Jest 



           Witam wszystkich czytających serdecznie 💗 jestem bardzo wdzięczny za tą chwilę z wami, za to że mogę pisać, za to że jestem tutaj, za wszystkie dary jakie posiadam, za dar bycia teraz, za blask, za czas, za drogę, za miejsce, za miłość, za złość, za strach,za lęk, za życie, za śmierć, za radość i gniew, za wszystko bez wyjątków jestem wdzięczny z całego serca.

Więc jesteś tu, tu gdzie i ja jestem, cieszę się że jesteś I czytasz to, pewnie zastanawiasz się jak tu się znalazłeś /łaś, dlaczego tu trafiłeś /łaś. Nasze spotkanie jest wyjątkowe i bardzo ważne i pewnie za chwilę okaże się jak. Postaram się namalować mój obraz tego jak ja to widzę i być może sam/a stwierdzisz że wszystko co wiesz, widzisz co słyszysz i czujesz jest efektem twoich myśli czy tez przekonań. Cały świat który odbierasz zmysłami stworzyłeś /łaś i tworzysz w każdej sekundzie istnienia. Dosłownie każdy element życia w postaci braków, wojen, niedostatku, strachu, krzywdy, chorób, złości oraz miłości, radości, tchnienia życia, obfitości, niezależności, zachwytu, wolności i wszystkiego tego o czym nawet nie jesteś w stanie pomyśleć. Tworzysz to wszystko w każdej sekundzie a jedynym ograniczeniem jest twój własny umysł, możesz wszystko i tworzysz wszystko i bądź tego świadom /ma. Bądź świadomy /ma tego że dosłownie jest tak jak myślisz że jest, twoje życie jest takie jak myślisz że jest, każda twoja myśl tworzy twoje życie i nawet nie myśl że jest inaczej bo tak jak myślisz tak jest💗😊


Jesteś tym czym myślisz że jesteś, żyjesz tak jak myślisz, według własnych wzorców myślowych, odczuwasz to o czym myślisz i jak myślisz. Gdy odczuwasz to co myślisz i po przez odczuwanie danej myśli połączeniu myśli z odczuciem czy też uczuciem ,nadaniem myśli kierunku lub wartości widzimy efekty tego codziennie. Nasze życie jest efektem naszej własnej twórczości, tworzymy w każdej sekundzie jesteśmy architektami swojego życia, nieustannie tworzymy malujemy i nadajemy cienia i blasku. W ten sposób wyrażamy siebie i jesteśmy bezpośrednimi uczestnikami naszej twórczości 

Zobaczmy jak ważne jest to co myślimy tam gdzie nasza uwaga tam i nasza moc twórcza. 

Skierowana uwaga na myśl z nadanym kierunkiem emocjonalnym oraz wartością tworzy obraz naszego życia gdzie my codziennie odgrywamy główną role. Czyż to nie jest piękne?, jakie nieograniczone możliwości posiadamy w naszych rekach, jaki świat możemy stworzyć, coś pięknego dotychczas niewyobrażalnego hmm... jak pisałem wcześniej tylko nasz własny umysł nas ogranicza a możliwości są wykraczające poza nasze wyobrażenia są nieograniczone. Wystarczy myśleć, marzyć nadać myśli kierunek i ją odczuć, poczuć jej energię i zaczyna się dziać, piękna i niesamowita magia, moc i siła twórcza.

Dzieję się tak teraz w każdej sekundzie, nieustannie i bez przerwy tworzymy nasz świat nadajemy mu kształtu, barw i kierunku. Codziennie mamy w rękach pędzel i to nie byle jaki a przed nami jest płótno i malujemy, tworzymy i od nas zależy jakich kolorów użyjemy i co namalujemy bo my sami jesteśmy i zawsze byliśmy architektami tego pięknego daru jakim jest być i móc żyć. Tak więc zachęcam bądź tu i twórz same wspaniałości, o jakich nawet jeszcze nie śniłeś /łaś, baw się i nie ograniczaj  w niczym.

Życzę tobie i wszystkim pięknych myśli twórczych, pięknego w zachwycie życia i tego wszystkiego co pozostało nam jeszcze do odkrycia

- Marcin - 💗





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz