Translate

Kilka słów o mnie

Kilka Słów o Mnie:
Zakładając tego bloga chciałem pokazać swój punkt widzenia ale przede wszystkim mam gdzie przelać swoje odczucia oraz przemyślenia i taki był początkowy zamysł. Ale stwierdziłem że upublicznienie może komuś się przyda.
Jeśli kogoś uraziło lub nie zgadza się z tym co napisałem nie musi tego czytać, jeśli ktoś trzyma się tego co mu znane i boi się nowego nie będę stał na przeszkodzie ani nie mam zamiaru do niczego namawiać ani przekonywać. Mimo wszystko zapraszam do zapoznania się z tym co napisałem na pewno każdy znajdzie coś dla siebie co może pomoże lub zmieni dotychczasowe postrzeganie.

Wiedza

Większość ludzi mówi ja to wszystko już wiem!! Tak naprawdę nie wystarczy wiedzieć, żeby to miało sens trzeba dążyć do tego i wdrażać to w życie. Bo jak można tyle wiedzieć i przechodzić obok tego wszystkiego tak obojętnie z ignorancją. Mądrość to tak naprawdę nie to co wiesz, ale to co robisz z tym co wiesz

sobota, 29 kwietnia 2017

Iluzja

                                                  ILUZJA !!! WOLNEJ WOLI




             ILUZJA?? nasz świat oraz światopogląd jest iluzją którą wytworzył nasz umysł, umysł można łatwo zmanipulować i ukierunkować, oraz w bardzo prosty lecz niewidoczny sposób kontrolować co dzieję się teraz.
Ktoś lub coś co korzysta z energii generowanych przez nasz umysł potrzebuję niskich wibracji którymi się żywi i dzięki którym istnieje w tym właśnie narzuconym świecie iluzorycznym lecz tworzonym przez nasz umysł. 
Dopóki jesteśmy i poruszamy się w świecie iluzji narzuconej nam przez właśnie niskie wibracje które dzięki nam istnieją i dzięki temu nie posiadamy wolnej woli tylko tak nam się wydaje ze ją posiadamy. Bo przecież to nie jest nasz świat tylko świat w którym panują niskie energie czy też  niskie wibracje my przecież jesteśmy istotami wysoko wibrującymi,wielowymiarowymi  to pytanie brzmi co my tu w tych niskich energiach jeszcze robimy??
Tutaj popatrzmy na bardzo ważne aspekty naszego życia które większości towarzyszą przez całe życie

Mianowicie jednym ale ważnym z nich jest zjadanie ciał innych istot.
( tutaj na pewno od niejednej osoby mi się oberwie )
 Ale jednak jedzenie ciała innych istot jest właśnie bardzo niską wibracją, podczas uśmiercania takiej istoty która odczuwa i przy tym generuje bardzo dużo nisko wibrującej energii, którą wprowadzasz do swojego ciała i zmieniasz jego wibrację. 
Dzięki której stoisz w miejscu tzn. ta wibracja zatrzymuję cię w świecie wytworzonym nie przez ciebie, tylko przez coś co dzięki temu  istnieje, przez coś co kształtuję i twoży twoją iluzję tak aby zawierała jak najwięcej niskiej wibracji.
Przecież jesteśmy tutaj po to aby wzrastać i dzięki iluzji naszego umysłu doświadczać i wyciągać wnioski. Pisząc wzrastać mam na myśli wielowymiarowość, piąć się na coraz to wyższe wymiary naszej świadomości a nie stać w miejscu i zasilać nisko wibrujące światy.
Zwierzęta tak jak my tworzą swoją iluzje, tylko my zakłócamy zwierzętom możliwość wyboru, i poprzez uśmiercanie odbieramy im wolną wole tak jak i nam odebrano.




 

2 komentarze:

  1. Sorry Batory, ale czarny tekst na granatowym tle zniechęca do czytania bardziej niż lektury szkolne.Zmieńcie kontrast, bo to się nie nadaje do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że nie czytałeś :) od zawsze jest tło białe i czarne napisy.
    Czarny tekst na granatowym tle gdzie jest? napewno nie na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń