Translate

Kilka słów o mnie

Kilka Słów o Mnie:
Zakładając tego bloga chciałem pokazać swój punkt widzenia ale przede wszystkim mam gdzie przelać swoje odczucia oraz przemyślenia i taki był początkowy zamysł. Ale stwierdziłem że upublicznienie może komuś się przyda.
Jeśli kogoś uraziło lub nie zgadza się z tym co napisałem nie musi tego czytać, jeśli ktoś trzyma się tego co mu znane i boi się nowego nie będę stał na przeszkodzie ani nie mam zamiaru do niczego namawiać ani przekonywać. Mimo wszystko zapraszam do zapoznania się z tym co napisałem na pewno każdy znajdzie coś dla siebie co może pomoże lub zmieni dotychczasowe postrzeganie.

Wiedza

Większość ludzi mówi ja to wszystko już wiem!! Tak naprawdę nie wystarczy wiedzieć, żeby to miało sens trzeba dążyć do tego i wdrażać to w życie. Bo jak można tyle wiedzieć i przechodzić obok tego wszystkiego tak obojętnie z ignorancją. Mądrość to tak naprawdę nie to co wiesz, ale to co robisz z tym co wiesz

sobota, 28 listopada 2015

Umysł

                                                              Umysł zbiór informacji

                    Umysł ?, tak patrząc na całokształt umysł jest to potężny zbiór informacji, doświadczeń, odczuć, reakcji, i wielu poglądów i nauk. Umysł działa podobnie jak komputer tylko inteligentny potrafi samodzielnie podejmować decyzje i tu chciałbym się na chwilkę zatrzymać i wyjaśnić że tak naprawdę umysł tak do końca nie podejmuje żadnych decyzji sam bo przecież wszystko co umysł wie musiał gdzieś pozyskać i informacje które kiedyś pozyskał nauczyły go reakcji na daną sytuację. Tylko zauważmy że większość informacji pozyskaliśmy w szkole lub z innych źródeł tak więc reagujemy tak jak nas nauczono a z tego co widać to przede wszystkim nauczono nas i przez to celowo zostaliśmy zmanipulowani że umysł to my sami. Umysł działa schematycznie przez co łatwo go kontrolować i łatwo nim manipulować i właśnie dla tego zostaliśmy tak a nie inaczej zmanipulowani, zostaliśmy zamknięci we własnym zaprogramowanym przez rządzących tym światem umyśle i służymy im jak grzeczne bioroboty.

Patrząc teraz na to co się dzieję w europie jesteśmy zasypywani uchodźcami i powiedzmy że w dużym naszym polskim mieście wysadzą jakiś duży wieżowiec. Następnie pokażą nam w wiadomościach że zrobili to uchodźcy i rzeczywiście zainscenizują to tak  żeby tak wyglądało. To teraz pytanie jak zareaguję nasz umysł jak zobaczy takiego człowieka czy grupę uchodźców na ulicy. Na pewno w naszym umyśle pojawi się strach i gotowość do obrony przed ewentualnym zagrożeniem a nawet możemy w niektórych przypadkach sami zaatakować. Ze strachu przestaniemy wysyłać dzieci do szkoły i jak będzie trzeba to rozpętamy wojnę bo w takich okolicznościach już nie wiele nam potrzeba wystarczy kolejna informacja w wiadomościach z odpowiednimi wyświetlanymi obrazami do tego odpowiedni komentarz dziennikarza  i wojna gotowa. To na tym przykładzie dokładnie widać jak można manipulować naszym umysłem który tak naprawdę od początku został właśnie tak zaprogramowany żeby nasza każda reakcja była z góry narzucona i przewidziana przed całą akcją. Jak widać działamy schematycznie jak komputer na każdą akcje mamy gotową reakcje.
I z tego co widać na każdym poziomie naszego życia jesteśmy manipulowani i wykorzystywani i jeśli dalej będziemy oddawać w ręce naszego umysłu nasze całe życie to nigdy z tego bagna manipulacyjnego nie wydostaniemy się o co właśnie chodzi Elitom tego świata.
Jedyny sposób to wyjście z naszego umysłu i połączenie się z naszym JA gdzie JA (czyli nasze serce, świadomość)  jest szefem a nie jak do tej pory umysł robił co chciał bez naszej wiedzy. Trzeba być obserwatorem i nie dać się wciągnąć w gierki umysłu, umysłu używać wtedy kiedy nam będzie potrzebny.

Musimy być bacznymi i czujnymi obserwatorami bo tylko w ten sposób dotrzemy do naszego JA

Dziękuję za uwagę i zapraszam do wypowiedzi w komentarzach






3 komentarze:

  1. Oczywiście wszystko siedzi w naszej głowie i przede wszystkim takie rzeczy należy uświadomić osobom które są uzależnione. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest również wysłanie ich na leczenie do ośrodka https://detoksfenix.pl/ gdzie z pewnością nie zostaną pozostawienia sami sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja tej pozycji nie znam więc także ciężko jest mi cokolwiek na ten temat powiedzieć. Za to jestem zdania, że świetną opcją jest skontaktowanie się zawsze z psychologiem http://www.terapiapoznan.pl/ aby znaleźć właściwe wyjście z sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie samo nastawienie jest faktycznie bardzo ważne i ja jeszcze jestem zdania, że również dobrze jest wiedzieć do którego psychologa warto jest się udać. Ja najczęściej korzystam z usług https://dominikhaak.pl/ i myślę, że to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń